DeathMessages - Powiadomienia o śmierci

#171
Temat utworzony · 4 Posty · 259 Wyświetlenia
  • Autor: @klauz24
    Wersja: 1.3
    O pluginie: Plugin pozwala ustawić własne wiadomości o śmierci.


    Konfiguracja

    Plik konfiguracyjny: oxide/lang/pl/DeathMessages.json

    {
      "DMessages_Prefix": "<color=red>[Death Messages]</color> ",
      "DMessages_Unknown": "{Victim} po prostu umarl",
      "DMessages_MessageWithKillCounter": "{Victim} został zabity przez {Killer} [{killerKills}] ({distance}m)",
      "DMessages_MessageWithoutKillCounter": "{Victim} został zabity przez {Killer} ({distance}m)",
      "EntityStats/Sources/Fall Damage": "{Victim} Nie przetrwał upadku",
      "EntityStats/Sources/Damage Over Time": "{Victim} po prostu umarl",
      "EntityStats/Sources/Radiation Poisoning": "{Victim} zginął przez napromieniowanie",
      "EntityStats/Sources/Radiation": "{Victim} zginął przez wygłodzenie",
      "EntityStats/Sources/Starvation": "{Victim} zginął przez wygłodzenie",
      "EntityStats/BinaryEffects/Starving": "{Victim} zginął przez wygłodzenie",
      "EntityStats/BinaryEffects/Burning": "{Victim} just died",
      "Too Cold": "{Victim} zginął przez zimno",
      "EntityStats/BinaryEffects/Hyperthermia": "{Victim} zginął przez przegrzanie",
      "EntityStats/Sources/Hypothermia": "{Victim} zginął przez zimno",
      "EntityStats/Sources/Hyperthermia": "{Victim} zginął przez przegrzanie",
      "EntityStats/Sources/Asphyxiation": "{Victim} po prostu umarl",
      "EntityStats/Sources/Poison": "{Victim} umarł przez trucizne",
      "EntityStats/Sources/Burning": "{Victim} spalił się",
      "EntityStats/BinaryEffects/Hypothermia": "{Victim} zginął przez zimno",
      "EntityStats/Sources/Suicide": "{Victim} popełnił samobójstwo",
      "EntityStats/Sources/Explosives": "{Victim} wyleciał w powietrze",
      "EntityStats/Sources/a Vehicle Impact": "{Victim} został rozjechany",
      "Creatures/Tokar": "{Victim} zabity przez Tokar",
      "Creatures/Shigi": "{Victim} zabity przez Shigi",
      "Creatures/Bor": "{Victim} zabity przez Dzika",
      "Creatures/Radiation Bor": "{Victim} zabity przez Napromieniowanego Dzika",
      "Creatures/Yeti": "{Victim} zabity przez Yeti",
      "Creatures/Sasquatch": "{Victim} zabity przez Sasquatch",
      "Machines/Medusa Vine": "{Victim} zabity przez Medusa",
      "Machines/Landmine": "{Victim} został wysadzony przez mine"
    }
    

    Plik konfiguracyjny: oxide/lang/en/DeathMessages.json

    {
      "DMessages_Prefix": "<color=red>[Death Messages]</color> ",
      "DMessages_Unknown": "{Victim} just died on a mystic way",
      "DMessages_MessageWithKillCounter": "{Victim} got killed by {Killer} [{killerKills}] ({distance}m)",
      "DMessages_MessageWithoutKillCounter": "{Victim} got killed by {Killer} ({distance}m)",
      "EntityStats/Sources/Fall Damage": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Damage Over Time": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Radiation Poisoning": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Radiation": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Starvation": "{Victim} just died",
      "EntityStats/BinaryEffects/Starving": "{Victim} just died",
      "EntityStats/BinaryEffects/Burning": "{Victim} just died",
      "Too Cold": "{Victim} just died",
      "EntityStats/BinaryEffects/Hyperthermia": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Hypothermia": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Hyperthermia": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Asphyxiation": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Poison": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Burning": "{Victim} just died",
      "EntityStats/BinaryEffects/Hypothermia": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Suicide": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/Explosives": "{Victim} just died",
      "EntityStats/Sources/a Vehicle Impact": "{Victim} just died",
      "Creatures/Tokar": "{Victim} got killed by Tokar",
      "Creatures/Shigi": "{Victim} got killed by a Shigi",
      "Creatures/Bor": "{Victim} got killed by a Bor",
      "Creatures/Radiation Bor": "{Victim} got killed by a Radiation Bor",
      "Creatures/Yeti": "{Victim} got killed by a Yeti",
      "Creatures/Sasquatch": "{Victim} got killed by a Sasquatch",
      "Machines/Medusa Vine": "{Victim} got killed by Medusa Trap",
      "Machines/Landmine": "{Victim} got killed by Landmine"
    }
    

    Opcjonalnie


    Przydatne linki

    GitHub: Klauz24 -DeathMessages


    📥 DeathMessages

  • 🆙 Aktualizacja

    • Wersja 1.3
  • Radziłbym zrezygnować z tego pluginu lub aby jakis majster sprobował to poprawic.

    [Error] Failed to call hook 'OnPlayerDeath' on plugin 'DeathMessages v1.3.0' (WarningException: This death type was not found: EntityStats/BinaryEffects/Territory Control Lockout Damage)
      at Oxide.Plugins.DeathMessages.OnPlayerDeath (.PlayerSession playerSession, .EntityEffectSourceData dataSource) [0x00000] in <filename unknown>:0 
      at Oxide.Plugins.DeathMessages.DirectCallHook (System.String name, System.Object& ret, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
      at Oxide.Plugins.CSharpPlugin.InvokeMethod (Oxide.Core.Plugins.HookMethod method, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
      at Oxide.Core.Plugins.CSPlugin.OnCallHook (System.String name, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
      at Oxide.Core.Plugins.Plugin.CallHook (System.String hook, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
    
  • Z tego co widzę to aktualna wersja tego pluginu to 1.7