Nawigacja

    Oxide Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Discord
    1. Strona startowa
    2. PanTadeusz

    PanTadeusz (@PanTadeusz)

    2
    Reputacja
    82
    Posty
    21
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o PanTadeusz

    Dołączono
    Ostatnio online

    Posty napisane przez PanTadeusz

    • Plugin Grupa Steam

      Witam, poszukuje pluginu który za dojscie do grupy steam nada dla gracza range. Nie mogę cos odszukac go na internecie moze ktos cos ?

      napisane w Wsparcie
    • LiveServer or ServerProject?

      @kenZo napisał w LiveServer or ServerProject?:

      @PanTadeusz Ich zabezpieczenia mają wiele do życzenia

      Na ten moment po ostatnim update to każdy hosting ma problemy z ochrona bo po ostatnich update porty się pozmieniało i to kwestia czasu jak to ogarna. Jak dla mnie pracuje się z nimi dobrze

      napisane w Wsparcie
    • LiveServer or ServerProject?

      @klauz24 napisał w LiveServer or ServerProject?:

      I had liveserver for 2-3 months, and server fps was shit with 60 players. Liveserver got all the populated servers on the same machine.

      Serverproject 😉

      napisane w Wsparcie
    • Oxide/Update

      @Mroczny

      https://pastebin.com/D2EGmSwQ

      napisane w Wsparcie
    • Oxide/Update

      Jak tam po dzisiejszym fixie (update) ? 😄 zaden plugin nie dziala trzeba compilowac

      napisane w Wsparcie
    • DeathMessages - Powiadomienia o śmierci

      Radziłbym zrezygnować z tego pluginu lub aby jakis majster sprobował to poprawic.

      [Error] Failed to call hook 'OnPlayerDeath' on plugin 'DeathMessages v1.3.0' (WarningException: This death type was not found: EntityStats/BinaryEffects/Territory Control Lockout Damage)
        at Oxide.Plugins.DeathMessages.OnPlayerDeath (.PlayerSession playerSession, .EntityEffectSourceData dataSource) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at Oxide.Plugins.DeathMessages.DirectCallHook (System.String name, System.Object& ret, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at Oxide.Plugins.CSharpPlugin.InvokeMethod (Oxide.Core.Plugins.HookMethod method, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at Oxide.Core.Plugins.CSPlugin.OnCallHook (System.String name, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at Oxide.Core.Plugins.Plugin.CallHook (System.String hook, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0 
      
      napisane w Pluginy
    • Bład ktoś cos ?

      Dzis zauwazylem cos takiego w logach

        at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0 
      InvalidOperationException: out of sync
      
      (Filename: /home/builduser/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
       
        at LoadBalancerGuaranteed.RunFrame () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.SlowUpdate (Single tickSizes) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at EntityStats.Think (Single deltaTime) [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0 
        at System.Collections.Generic.Dictionary`2+Enumerator[EntityBinaryEffect,BinaryEffectInstance].VerifyState () [0x00000] in <filename unknown>:0 
      Exception in LoadBalancerGuaranteed: out of sync
      
      napisane w Wsparcie
    • RollTheDice - Rzuć kostką i wygraj

      @Mroczny '

      Przecież wszystko działało tylko wiekszość nie czyta ze zrozumieniem 😛

      napisane w Pluginy